Monday, 26 February 2007

Алтаагын яриа

Баруунд ажиллаж, амьдардаг Алтаа, барууны бас нэгэн оронд саяхан очсон найзтайгаа утсаар ийнхүү ярина.

'За миний найз, наад хүнээ л алдаж болохгүй шүү. Ёстой л хөлд нь суугаад, юу чаддагаа үзүүлэх хэрэгтэй. Наад хүн чинь л чамд тус болно шүү…'

'Тийм ш дээ тийм. Монголчууд ёстой хэрэггүй. Манай залуус заваан, шатаана уу гэхээс…'

'За чи аанн, наад хүнээ л…хамаг л ид шидээ үзүүлж
барих хэрэгтэй, үгүй нээрээ, найз нь санаа зовоод утасдахгүй болохоор чинь бүр яачхав гэж л бодлоо…аанн'

'Болж, болж миний муу найз. Наад хүн чинь чамд туслана. Наадуул чинь манайхан шиг татганахгүй ээ. Нэг сайн хүндээ юу ч харамла… '

'Овоо доо миний муу найз. Овоо… '

'Тийм ш дээ тийм. Монголд байсан бол биднийг хэн харж үзэх юм бэ. Би чамд хэлээгүй юу. Эхэндээ хэцүү байна гэж…хүн амьтантай танилцаад ирвэл дажгүй гэж… хэхэ'

'Одоохондоо тустай байгаа. Удахгүй хамт амьдрах байх аа. '

'Авгай нь аль дивангарт үхчихсэн юм. Хүүхдүүд нь тусдаа….охин, хүү…'

'Охин нь 27-той.'

'За хүүг нь мэдэхгүй. Зургыг нь л харсан.'

'Аанн тэр үү, нэг хөгшин авгайтай хамт амьдардаг, одоохондоо, тэр нь тэгэхдээ удахгүй өөр хотод очиж амьдарна. '

'Хэхэхэ…нээрээ мартснаас ээжийн чинь бие сайн биз дээ. Ноднин нөгөө…'

'Аанн. Одоо сайн л гам хийх хэрэгтэй дээ. Дүү нар чинь байгаа гайгүй байлгүй дээ.'

'Тэрийг би сайн мэдэхгүй байнаа.'

'Чи уул нь энд ирсэн бол…'

'Харин тийм…'

'Манай бойфрэнд уул нь туслая гэсэн л дээ.'

'Яг үнэн. Тийм хүн дахиж олдохгүй шүү. За ёстой, өөрөөсөө түлэхсэн юм л хийж болохгүй. Охиноо хүртэл авчрах хэрэгтэй шүү дээ. Монголд одоо юу…'

'Харин тийм, манай охин Сараа эгч явахаасаа өмнө манайд ирсэн гэж ярьж байсан.'

'Өө за, за…би харин цаадахыг чинь загвар өмсөгчийн дугуйланд яв гэсэн юм.'

'Тийм ш дээ. Эмэгтэй хүүхэд одооноос л гоо сайхандаа анхаарахгүй бол, маниусын үе өнгөрсөн байна ш дээ.'

'Ямар ч байсан Шаамарт байснаас л дээр…'

'Одноо нээрээ хэдтэй билээ. Манай охиноос хоёроор эгч ш дээ.'

'Яанаа, тэр үеэс хойш 14 жил өнгөрчихлөө гэж үү. Удахгүй эмээ нар болох нь л дээ. Хэхэхэ..'

'Чи тэгэхэд л тэр америктай явах байх байсан байхгүй юу? Тэгсэн бол…'

'Итгэмээргүй юм. Цаг гэж…'

'За тэр муу новшийн хүүхнийг одоо яриад яадаг юм.'

'Найз нь бол үеэрхэлдээ үнэнч ш дээ.'

'Болж болж миний найз…'

'Миний муу найз, овоо ч ш дээ.'

'Гандан буурахгүй шүү. Бид юунд нь хоцорсон юм…гялалзана шүү…чи ч сэргэлэндээ'

'Өө миний муу найз…за чи аанн, ганц боломжоо алдав. Юу хүснэ, бүгдийг нь хийх хэрэгтэй. Азийн хүүхнүүдийх жижиг гээд үхдэг юм…хэхэхэ'

'Тийм ш дээ. Тэгэж л байж л бид хүнээс дутахгүй амьдарна…хоёулаа гандан буурахгүй ээ…'

'Овоо ш дээ, миний муу найз…би бүр санаа зовоод л…за чи ёстой…'
2005.10.16

2 comments:

Confidence of Youth said...

Та чинь энэ байдлаараа бол удахгүй Достоевкийтой дөхөж очих нь уу үгүй юу. Сайн болж.

Дүү хүү нь.

Anonymous said...

Hehehe minii myy dyy l namaig magtah yum aa,oor hymyys eroosoo magtahgyi yumaa. Bayarlalaa