Sunday, 19 November 2006

Ах дvvсээ татахын тулд авилгалыг дэмжье

Саяхан нэг монголын сонин дээр МАХН-ын гишүүн Т.Бадамжунай "Би анхнаасаа авилгын тухай хуулийн эсрэг саналтай байдаг хүн. Энэ нь Монголын нөхцөлд, хүмүүсийн зан араншинд арай л тохирохгүй юм. Өөрөөр хэлбэл гэр бүлээр хүмүүждэг хүмүүжилд, ах нь дүүгээ чирч явдаг, аягатай хоолоо хувааж иддэг, найз нөхрөө гэдэг, арай илүү яваа нь дутуу яваагаа нөхдөг гээд “хүн” гэсэн ертөнцөд байх ёстой гинжин холбоогоор уягдсан, хүн гэдэг утгаараа бахархаж явдаг хүмүүжил монгол хүний генд бий. Би ч гэсэн өөрийгөө тэгж боддог, одоо эхээсээ арвуулаа байхад арай олигтой яваа нь би байх жишээтэй. Тэгэхээр би тэр хэдийгээ чирэхээс, туслахаас өөр арга замгүй. Хэрвээ надаас илүү байсан бол би тэднийг харахаас өөр зам байхгүй." гэж илэн далангүй хэллээ.
Авилгын хуулинд ах дүүсдээ тусалж болохгүй гэж дурдаагүй байх, харин хулгайн аргаар албан тушаалаа ашиглан хөрөнгө мөнгө олохыг л хориглосон болов уу. Тиймээс ах дүүдээ туслах нь монгол хүний генид бий гээд ард түмний татварын хөрөнгийг аав ээж, ах дүүгийнхээ гэр лүү зөөх зөв гэж үү.
Хэрэв Бадамжунайгынхаар сэтгэх юм бол УИХ-д сонгогдон гэдэг маань улс орон, ард түмнийхээ төлөө зүтгэх гэсэн бус харин ах дүү, амраг саднаа араасаа татах гэсэн хэрэг болох нь. Би лав хэзээ ч Бадамжунайг УИХ-д сонгохгүй.
Ах дүүтэй гэвэл хүн бүхэн ах дүүтэй. Туслах нь бол мэдээж тэгэхдээ ах дүүтэй туслахын тулд авилгалыг дэмжих хэрэгтэй гэж хэлэх нь арай л дэндэж байгаа явдал мөн.

1 comment:

Anonymous said...

Iim l durakuud bidnii deer bna shuu dee..